هتل آپارتمان های مشهد
نوشته شده توسط : یوسفی

هتل آپارتمان صادقیه مشهد 

هتل آپارتمان صادقیه مشهد  در نزدیکی حرم امام رضا (ع) و در سال 89 افتتاح گردیده است. خود هتل دارای مجموعه آبی و وایرلس و امکانات کامل درهر آپارتمان آماده پذیرایی از مسافران  تور مشهد نوروز 1395می باشد.

در حال حاضر درهتل آپارتمان صادقیه مشهد  پذیرایی به صورت (صبحانه و نهار و شام ) با منوی غذایی صبحانه بوفه و ناهار و شام منوی انتخابی 8 نوع غذا انتخابی می باشد .

امکانات هنتل آپارتمان صادقیه مشهد :

لابی ,اینترنت در لابی,جکوزی, آسانسور گشت برون و درون شهری, کافی شاپ,فولبرد, تاکسی سرویس,استخر,رستوران صبحانه, خدمات خانه داری , صندوق امانات


هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد در بهترین نقطه از شهر مشهد همجوار با حرم مطهر رضوی افتخار میزبانی از گردشگرانتور مشهد زمستان 94را دارد. این هتل در ۷ طبقه و ۵۵ واحد طراحی شده که شامل اتاق های روبال هتلی می باشد.

رستوران هتل الوند مشهد: با ظرفیت ۱۰۰ نفر و سرو غذاهای دلپذیر ایرانی , فرنگی , عربی , سوپ ها و انواع سالاد ها و دسر آماده پذیرائی از میهمانان عزیز می باشد.

این هتل دارای سرویس رایگان حرم مطهر به صورت ۴ نوبت رفت و ۲ نوبت برگشت در روز می باشد.

 منوی غذا: ناهار: چلو جوجه , چلو کوبیده , زرشک پلو با مرغ , چلو خورشت قیمه, چلو خورشت قیمه بادمجان,چلو خورشت قرمه سبزی,چلو پاچین ,چلو ماهی قزل آلا همراه با ماست , نوشابه و سالاد

شام: همبرگر, هات داگ ,ماکارانی, جوجه طلایی ,رولت گوشت, شنسیل مرغ ,جوجه سیخی همراه با سوپ و دوغ

 

 


هتل صدف مشهد 

 

هتل صدف مشهد یکی از هتل آپارتمان های 2 ستاره مشهد می باشد که مجهز به کلیه امکانات رفاهی از قبیل سرویس بهداشتی, حمام , یخچال , تلویزیون , سیستم سرمایش و گرمایش , تلفن می باشد .

 

آدرس هتل آپارتمان صدف مشهد : خیابان امام رضا 14 , دانش شرقی 21

 


 هتل سیمرغ مشهد

هتل سیمرغ مشهد یکی از هتل های سه ستاره مشهد می باشد که دارای 76 اتاق در 6 طبقه و دو فاز می باشد که 10 اتاق دو تخت و 55 اتاق 3 تخت و 11 اتاق 4 تخت می باشد . در این هتل پذیرایی از مهمانان  تور مشهد اسفند 94به صورت صبحانه بوفه و نهار و شام با منوی غذایی که شامل دو نوع غذا است .

امکانات هتل سیمرغ :

لابی ،فولبرد ، رستوران ، خدمات خانه داری ، صندوق امانات اختصاصی ، صبحانه ، تاکسی سرویس ، آسانسور ، گشت درون و برون شهری





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای مشهد , بهترین هتل آپارتمانهای مشهد , ارزان ترین هتل آپارتمانهای مشهد , امکانات هتل آپارتمانهای مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 17 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: